my e-mailaddress





donderdag 19 januari 2012

Twee verjaardagen / Birthday twice



Vandaag is het mijn verjaardag en ik heb als kadootje een pakketje gekregen om een écht miniatuurbeertje te maken. Nou, dat was nog niet zo gemakkelijk, eerder een hele worsteling om dat voor elkaar te krijgen. Mijn spullen vlogen door mijn werkkamer, dus chapeau voor de miniatuurberenmaaksters!! 
Deze nieuwe wereldburger krijgt de naam: Sumo(worstelaar), vanwege de worsteling, die ik had om de vijf splitpennen met schijfjes in een lijfje van amper 2cm te bevestigen. Bovendien is hij een beetje een dikkerdje ;).
Al zijn pootjes en koppie kunnen bewegen, zal ie nodig hebben in deze wereld. Ik heb nog een geruit tuinbroekje met kantje voor hem gemaakt (hij is toch nog maar een babybeertje). Sumo leest het kinderboek "Kleine ijsbeer in de tropen", dat heb ik zelf voor hem gemaakt, zodat hij zich een beetje thuis voelt. 
Maria, ( http://ilcucchiainomagico.blogspot.com/ ) jouw boekjes zijn briljant, niet kijken naar mijn boekje, hoor :). Het is een slim ventje, hij kan al lezen en hij heeft een klein vriendje:Panda.
Today it is my birthday and I received a little present to make a real miniature bear. It was not quite easy, no, it was a real wrestling to make him. My stuff was flying across my workroom, so I've now got a big respect for the miniaturebearmakers!!
This new citizen of the world has received the name:Sumo(wrestler ;) ), because of the wrestling I had to put the five split pins with the slices in his little body of about 2 cm. Besides that he's is a bit roly poly(?). All his little paws and head can move now, he should need this at his journey around the world. I've sewed him a little chequerred dungarees with some lace (he is still a baby bear).
Sumo read the children's book "Little polarbear in the tropics", I've made it myself for him, to make him feel at home. Maria ( http://ilcucchiainomagico.blogspot.com/ ), your books are brillant, don't look at this one of mine!! ;) He seems to be a very clever little fellow, because he can read already ;). He has also a little friend: Panda.
                            
                                                                                     Ilona

Geen opmerkingen: